Největší výrobci automobilů, včetně společností General Motors, Toyota Motor a Volkswagen, a dva výrobci airbagů vyjádřili svůj nesouhlas s návrhem amerického úřadu pro bezpečnost automobilů na stažení 52 milionů nafukovacích airbagů. Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA) argumentoval, že nafukovače vyráběné společnostmi ARC Automotive a Delphi Automotive by měly být staženy, protože mohou prasknout a uvolnit kovové úlomky. Tento problém byl spojen s jedním úmrtím a sedmi zraněními. Pokud bude svolávání pokračovat, půjde o druhé největší svolávání v historii USA. Výrobci automobilů tvrdí, že rizika jsou minimální, a zpochybňují analýzu a zdůvodnění agentury, proč požaduje stažení. ARC v květnu výzvu NHTSA k dobrovolnému stažení odmítla. GM uvedla, že rozhodnutí NHTSA neprokazuje potřebu tak masivního rozšíření svolávací akce, která by se mohla týkat až 15 % registrovaných vozidel. Také VW se domnívá, že pro zařazení jeho vozidel do svolávací akce neexistuje žádný racionální důvod. Svolání zahrnuje nafukovače používané ve vozidlech vyrobených od roku 2000 do začátku roku 2018 12 automobilkami. Úřad NHTSA zatím na námitky nereagoval.
Největší výrobci automobilů, včetně společností General Motors, Toyota Motor a Volkswagen, a dva výrobci airbagů vyjádřili svůj nesouhlas s návrhem amerického úřadu pro bezpečnost automobilů na stažení 52 milionů nafukovacích airbagů. Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu argumentoval, že nafukovače vyráběné společnostmi ARC Automotive a Delphi Automotive by měly být staženy, protože mohou prasknout a uvolnit kovové úlomky. Tento problém byl spojen s jedním úmrtím a sedmi zraněními. Pokud bude svolávání pokračovat, půjde o druhé největší svolávání v historii USA. Výrobci automobilů tvrdí, že rizika jsou minimální, a zpochybňují analýzu a zdůvodnění agentury, proč požaduje stažení. ARC v květnu výzvu NHTSA k dobrovolnému stažení odmítla. GM uvedla, že rozhodnutí NHTSA neprokazuje potřebu tak masivního rozšíření svolávací akce, která by se mohla týkat až 15 % registrovaných vozidel. Také VW se domnívá, že pro zařazení jeho vozidel do svolávací akce neexistuje žádný racionální důvod. Svolání zahrnuje nafukovače používané ve vozidlech vyrobených od roku 2000 do začátku roku 2018 12 automobilkami. Úřad NHTSA zatím na námitky nereagoval.