Akcie DoorDash vzrostly o 18 % po zveřejnění rekordního počtu objednávek
Společnost DoorDash ve čtvrtek oznámila výsledky za druhé čtvrtletí, které překonaly očekávání Wall Street ohledně tržeb, ale vykázaly větší ztrátu na akcii, než se očekávalo.
Akcie společnosti DoorDash v průběhu odpoledního obchodování vzrostly o 18 %.
Zde se dozvíte, jak si společnost vedla:
Ztráta na akcii: Podle společnosti Refinitiv: 72 centů oproti 41 centům, které očekávali analytici. Tržby: 1,61 miliardy USD oproti 1,52 miliardy USD očekávaným analytiky podle Refinitivu.
Společnost DoorDash uvedla, že celkový počet doručených objednávek meziročně vzrostl o 23 % na 426 milionů, což je historicky nejvyšší hodnota.
Zdroj: Getty Images
Tržby meziročně vzrostly o 30 %, což společnost přičítá vyšší frekvenci objednávek a většímu počtu měsíčně aktivních uživatelů.
Společnost DoorDash uvedla, že ve druhé polovině roku očekává „mírnější prostředí spotřebitelských výdajů“. Upozornila investory, že spotřebitelské výdaje by se mohly zhoršit rychleji, než se předpokládalo, což by mohlo vést k tomu, že výsledky budou nižší, než se očekávalo.
Společnost uvedla, že ve třetím čtvrtletí očekává pokles upraveného zisku EBITDA v rozmezí 25 až 75 milionů USD, což je široké rozpětí, které pokrývá očekávání analytiků ve výši 51,2 milionu USD, jak uvádí server StreetAccount.
Společnost DoorDash uvedla, že si je vědoma, že pro spotřebitele existují náročné makroekonomické podmínky, neboť se potýkají s nejistotou a vysokou mírou inflace, ale že nezaznamenala změny v zapojení svých zákazníků v USA.
„Ačkoli jsme zaznamenali několik vnějších náznaků posunů v diskrečních výdajích spotřebitelů, zatím jsme nezaznamenali změny v zapojení spotřebitelů na našem americkém trhu, které by byly měřitelné nebo odlišitelné od běžných sezónních vzorců,“ uvedla společnost.
Zdroj: Getty Images
Aby společnost DoorDash kompenzovala dopad vysokých cen benzínu, vynaložila ve druhém čtvrtletí více než 40 milionů dolarů na poskytování dodatečných úspor za benzín a bonusů řidičům na základě ujetých kilometrů. Společnost prodloužila svůj program úspory za plyn až do srpna.
V průběhu čtvrtletí společnost dokončila akvizici mezinárodní platformy pro rozvoz jídla Wolt. Na společnost Wolt připadlo 12 milionů z celkového počtu objednávek společnosti DoorDash.
Akcie společnosti DoorDash v průběhu odpoledního obchodování vzrostly o 18 %.Zde se dozvíte, jak si společnost vedla:Ztráta na akcii: Podle společnosti Refinitiv: 72 centů oproti 41 centům, které očekávali analytici.Tržby: 1,61 miliardy USD oproti 1,52 miliardy USD očekávaným analytiky podle Refinitivu.Společnost DoorDash uvedla, že celkový počet doručených objednávek meziročně vzrostl o 23 % na 426 milionů, což je historicky nejvyšší hodnota.Zdroj: Getty ImagesTržby meziročně vzrostly o 30 %, což společnost přičítá vyšší frekvenci objednávek a většímu počtu měsíčně aktivních uživatelů.Společnost DoorDash uvedla, že ve druhé polovině roku očekává „mírnější prostředí spotřebitelských výdajů“. Upozornila investory, že spotřebitelské výdaje by se mohly zhoršit rychleji, než se předpokládalo, což by mohlo vést k tomu, že výsledky budou nižší, než se očekávalo.Chcete využít této příležitosti?Společnost uvedla, že ve třetím čtvrtletí očekává pokles upraveného zisku EBITDA v rozmezí 25 až 75 milionů USD, což je široké rozpětí, které pokrývá očekávání analytiků ve výši 51,2 milionu USD, jak uvádí server StreetAccount.Společnost DoorDash uvedla, že si je vědoma, že pro spotřebitele existují náročné makroekonomické podmínky, neboť se potýkají s nejistotou a vysokou mírou inflace, ale že nezaznamenala změny v zapojení svých zákazníků v USA.„Ačkoli jsme zaznamenali několik vnějších náznaků posunů v diskrečních výdajích spotřebitelů, zatím jsme nezaznamenali změny v zapojení spotřebitelů na našem americkém trhu, které by byly měřitelné nebo odlišitelné od běžných sezónních vzorců,“ uvedla společnost.Zdroj: Getty ImagesAby společnost DoorDash kompenzovala dopad vysokých cen benzínu, vynaložila ve druhém čtvrtletí více než 40 milionů dolarů na poskytování dodatečných úspor za benzín a bonusů řidičům na základě ujetých kilometrů. Společnost prodloužila svůj program úspory za plyn až do srpna.V průběhu čtvrtletí společnost dokončila akvizici mezinárodní platformy pro rozvoz jídla Wolt. Na společnost Wolt připadlo 12 milionů z celkového počtu objednávek společnosti DoorDash.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...