(Reuters) – Společnost Amazon.com rozšíří své firemní programy pro zaměstnance, včetně mzdové struktury a benefitů, na zaměstnance americké firemní sítě supermarketů Whole Foods s cílem lépe integrovat své potravinářské podnikání.
E-commerce gigant ve středu oznámil, že do prosince 2026 plně sjednotí benefity pro všechny zaměstnance v potravinářských jednotkách a že zaměstnanci Whole Foods Market si do té doby zachovají své slevové výhody v obchodech.
Získají také slevový kód, který jim poskytne 10% slevu na zboží Amazonu, a přístup k online portálu Amazonu, který nabízí zaměstnancům v USA slevy na položky jako telefonní tarify, pojištění automobilů, cestování a zábava.
„Jak bylo zaměstnancům sděleno v červnu, zaměstnanci společnosti Whole Foods Market přejdou na stejné programy a nabídky jako ostatní zaměstnanci společnosti Amazon … čímž se vytvoří jednotná zkušenost napříč týmy,“ uvedla mluvčí Lauren Snyder.
– Společnost Amazon.com rozšíří své firemní programy pro zaměstnance, včetně mzdové struktury a benefitů, na zaměstnance americké firemní sítě supermarketů Whole Foods s cílem lépe integrovat své potravinářské podnikání.
E-commerce gigant ve středu oznámil, že do prosince 2026 plně sjednotí benefity pro všechny zaměstnance v potravinářských jednotkách a že zaměstnanci Whole Foods Market si do té doby zachovají své slevové výhody v obchodech.
Získají také slevový kód, který jim poskytne 10% slevu na zboží Amazonu, a přístup k online portálu Amazonu, který nabízí zaměstnancům v USA slevy na položky jako telefonní tarify, pojištění automobilů, cestování a zábava.
„Jak bylo zaměstnancům sděleno v červnu, zaměstnanci společnosti Whole Foods Market přejdou na stejné programy a nabídky jako ostatní zaměstnanci společnosti Amazon … čímž se vytvoří jednotná zkušenost napříč týmy,“ uvedla mluvčí Lauren Snyder.