Kabelová zpravodajská stanice MSNBC se podle interních memorand, které v pondělí získala agentura Reuters, přejmenuje na My Source News Opinion World, neboli MS NOW. Mateřská společnost Comcast (NASDAQ:CMCSA) totiž pokračuje v plánovaném odštěpení mnoha kabelových sítí NBCUniversal, které má proběhnout ještě v tomto roce.
Comcast plánuje odštěpit své kabelové kanály, jako jsou CNBC a USA Network, do nové společnosti s názvem Versant, což signalizuje významnou změnu v jeho mediální strategii, kde přednost dostává streamování.
Kabelové sítě a některé další kanály také ztratí ikonické logo s pávem spojené s NBCUniversal, podle zprávy generálního ředitele Versantu Marka Lazara.
Comcast hodlá zachovat značky jako televizní síť NBC a její filmová a televizní studia, která by měla podpořit růst jeho streamovací služby Peacock.
„Budoucnost našeho úspěchu není vázána na setrvání v rodině NBC a používání pávího loga jako součásti naší identity,“ uvedla v pondělí v samostatném memorandu prezidentka MSNBC Rebecca Kutlerová.
Kutlerová také uvedla, že MSNBC v rámci příprav na oddělení najalo desítky novinářů a přijalo téměř 100 nových zaměstnanců.
Současná značka „byla definována jako značka, která se orientuje převážně na levici“, uvedl Eric Schiffer, předseda společnosti Reputation Management Consultants se sídlem v Los Angeles.
Chcete využít této příležitosti?
„Doufají, že díky rebrandingu bude značka zajímavější pro potenciálního kupce, ale také se resetuje v myslích veřejnosti.“
Kabelová zpravodajská stanice MSNBC se podle interních memorand, které v pondělí získala agentura Reuters, přejmenuje na My Source News Opinion World, neboli MS NOW. Mateřská společnost Comcast totiž pokračuje v plánovaném odštěpení mnoha kabelových sítí NBCUniversal, které má proběhnout ještě v tomto roce.
Comcast plánuje odštěpit své kabelové kanály, jako jsou CNBC a USA Network, do nové společnosti s názvem Versant, což signalizuje významnou změnu v jeho mediální strategii, kde přednost dostává streamování.
Kabelové sítě a některé další kanály také ztratí ikonické logo s pávem spojené s NBCUniversal, podle zprávy generálního ředitele Versantu Marka Lazara.
Comcast hodlá zachovat značky jako televizní síť NBC a její filmová a televizní studia, která by měla podpořit růst jeho streamovací služby Peacock.
„Budoucnost našeho úspěchu není vázána na setrvání v rodině NBC a používání pávího loga jako součásti naší identity,“ uvedla v pondělí v samostatném memorandu prezidentka MSNBC Rebecca Kutlerová.
Kutlerová také uvedla, že MSNBC v rámci příprav na oddělení najalo desítky novinářů a přijalo téměř 100 nových zaměstnanců.
Současná značka „byla definována jako značka, která se orientuje převážně na levici“, uvedl Eric Schiffer, předseda společnosti Reputation Management Consultants se sídlem v Los Angeles. Chcete využít této příležitosti?
„Doufají, že díky rebrandingu bude značka zajímavější pro potenciálního kupce, ale také se resetuje v myslích veřejnosti.“