Reklamní firma Interpublic Group (IPG) ve svém reportu za třetí čtvrtletí zveřejnila výsledky, které překonaly odhady analytiků. Společnost dosáhla tržeb ve výši 2,49 miliardy dolarů, což je více než očekávaných 2,20 miliardy dolarů.
IPG zaznamenala také výrazný nárůst čistého zisku na 34 centů na akcii, v porovnání s 5 centy na akcii ve stejném období loňského roku. Tento úspěch byl přičítán odolnému utrácení klientů z oblastí médií a zdravotní péče.
V rámci vnitřních změn firma oznámila plán na restrukturalizaci, která by měla vést k úsporám ve výši 450 až 475 milionů dolarů. Tato restrukturalizace zahrnuje také snížení počtu zaměstnanců o 800 lidí.
V důsledku rychlého rozvoje technologií umělé inteligence začaly tradiční reklamní agentury vyvíjet vlastní nástroje. IPG již začlenila do svých pracovních procesů systém „Interact“, který spojuje data, kreativu a média pro personalizovaný marketing.
Chcete využít této příležitosti?
Na obzoru je také významné obchodní spojení, kdy Omnicom plánuje akvizici IPG za 13,5 miliardy dolarů. Tento krok by mohl vést ke vzniku největší reklamní agentury na světě a umožnit firmám lépe konkurovat velkým technologickým hráčům a rychlému pokroku v umělé inteligenci.
Reklamní firma Interpublic Group ve svém reportu za třetí čtvrtletí zveřejnila výsledky, které překonaly odhady analytiků. Společnost dosáhla tržeb ve výši 2,49 miliardy dolarů, což je více než očekávaných 2,20 miliardy dolarů.
IPG zaznamenala také výrazný nárůst čistého zisku na 34 centů na akcii, v porovnání s 5 centy na akcii ve stejném období loňského roku. Tento úspěch byl přičítán odolnému utrácení klientů z oblastí médií a zdravotní péče.
V rámci vnitřních změn firma oznámila plán na restrukturalizaci, která by měla vést k úsporám ve výši 450 až 475 milionů dolarů. Tato restrukturalizace zahrnuje také snížení počtu zaměstnanců o 800 lidí.
V důsledku rychlého rozvoje technologií umělé inteligence začaly tradiční reklamní agentury vyvíjet vlastní nástroje. IPG již začlenila do svých pracovních procesů systém „Interact“, který spojuje data, kreativu a média pro personalizovaný marketing.Chcete využít této příležitosti?
Na obzoru je také významné obchodní spojení, kdy Omnicom plánuje akvizici IPG za 13,5 miliardy dolarů. Tento krok by mohl vést ke vzniku největší reklamní agentury na světě a umožnit firmám lépe konkurovat velkým technologickým hráčům a rychlému pokroku v umělé inteligenci.