Akcie Ford Motor tento týden klesly přibližně o 8 % kvůli problémům společnosti se zvyšováním efektivity v tradičních provozech s benzinovými motory. Generální ředitel Jim Farley upozornil na problémy s kvalitou a zárukami, problémy s dodavateli a plýtvání ve starších aktivitách automobilky, které brání pokroku. V důsledku toho se předpokládá, že roční výsledky Fordu budou na spodní hranici předchozího výhledu. Farley zdůraznil, že náklady a záruka jsou největšími příležitostmi společnosti ke zlepšení, i když připustil, že je třeba udělat více práce. Investoři vyjádřili obavy ohledně schopnosti Fordu řešit tyto přetrvávající problémy. Srovnání s konkurenčním koncernem General Motors je nevyhnutelné, protože oba se pohybují v podobných tržních podmínkách. Zatímco Ford a GM zaznamenaly ve třetím čtvrtletí podobné tržby, zisk GM před úroky a zdaněním (EBIT) byl přibližně 1,5krát vyšší. Podle analytiků se Fordu zatím nepodařilo snížit rozdíl 7 miliard dolarů v nákladech oproti konkurenci. Automobilka také uvedla problémy s kvalitou a ojedinělé události, jako jsou hurikány a inflace, jako faktory, které přispěly ke snížení jejího ročního výhledu. Provoz Ford s benzinovými motory by měl na konci roku vygenerovat provozní zisk kolem 5 miliard dolarů, což je méně než dříve předpokládané rozpětí 6 až 6,5 miliardy dolarů. Ford potřebuje vysoké zisky z těchto divizí, aby kompenzoval očekávanou letošní ztrátu 5 miliard dolarů z elektromobilů. Agresivní strategie GM v oblasti zpětného odkupu akcií investory potěšila, zatímco Ford se rozhodl zaměřit na dividendy. Cílem společnosti je vyplatit akcionářům 40 až 50 % volného peněžního toku a zbytek si ponechat.
Akcie Ford Motor tento týden klesly přibližně o 8 % kvůli problémům společnosti se zvyšováním efektivity v tradičních provozech s benzinovými motory. Generální ředitel Jim Farley upozornil na problémy s kvalitou a zárukami, problémy s dodavateli a plýtvání ve starších aktivitách automobilky, které brání pokroku. V důsledku toho se předpokládá, že roční výsledky Fordu budou na spodní hranici předchozího výhledu. Farley zdůraznil, že náklady a záruka jsou největšími příležitostmi společnosti ke zlepšení, i když připustil, že je třeba udělat více práce. Investoři vyjádřili obavy ohledně schopnosti Fordu řešit tyto přetrvávající problémy. Srovnání s konkurenčním koncernem General Motors je nevyhnutelné, protože oba se pohybují v podobných tržních podmínkách. Zatímco Ford a GM zaznamenaly ve třetím čtvrtletí podobné tržby, zisk GM před úroky a zdaněním byl přibližně 1,5krát vyšší. Podle analytiků se Fordu zatím nepodařilo snížit rozdíl 7 miliard dolarů v nákladech oproti konkurenci. Automobilka také uvedla problémy s kvalitou a ojedinělé události, jako jsou hurikány a inflace, jako faktory, které přispěly ke snížení jejího ročního výhledu. Provoz Ford s benzinovými motory by měl na konci roku vygenerovat provozní zisk kolem 5 miliard dolarů, což je méně než dříve předpokládané rozpětí 6 až 6,5 miliardy dolarů. Ford potřebuje vysoké zisky z těchto divizí, aby kompenzoval očekávanou letošní ztrátu 5 miliard dolarů z elektromobilů. Agresivní strategie GM v oblasti zpětného odkupu akcií investory potěšila, zatímco Ford se rozhodl zaměřit na dividendy. Cílem společnosti je vyplatit akcionářům 40 až 50 % volného peněžního toku a zbytek si ponechat.