Volkswagen oznámil, že jeho společný podnik s čínskou společností Horizon Robotics, CARIZON, začne vyvíjet první čip pro automatizované řízení, který bude využíván v nových generacích vozidel určených pro čínský trh.
Tento čip bude mít výpočetní výkon v rozmezí 500 až 700 tera operací za sekundu (TOPS) a bude sloužit k zpracování dat z kamer a senzorů automobilu. Volkswagen předpokládá dokončení výrobku během tří až pěti let.
Společnost uvedla, že tento krok prohloubí její schopnosti výzkumu a vývoje „v Číně, pro Čínu“, což napovídá o rostoucím zaměření Volkswagen na asijský trh. Zatím se však nezmínila o plánech na výrobu čipu pro vozidla určená pro trhy jiných zemí.
Odborníci poukazují na to, že tento projekt může mít zásadní dopad na konkurenceschopnost Volkswagen na čínském trhu, kde jsou inovace v oblasti automobilové technologie klíčové pro úspěch. Čipový trh pro automobily se v posledních letech výrazně rozrůstá, a Volkswagen se možná snaží dohnat konkurenci.
Chcete využít této příležitosti?
Volkswagen oznámil, že jeho společný podnik s čínskou společností Horizon Robotics, CARIZON, začne vyvíjet první čip pro automatizované řízení, který bude využíván v nových generacích vozidel určených pro čínský trh.
Tento čip bude mít výpočetní výkon v rozmezí 500 až 700 tera operací za sekundu a bude sloužit k zpracování dat z kamer a senzorů automobilu. Volkswagen předpokládá dokončení výrobku během tří až pěti let.
Společnost uvedla, že tento krok prohloubí její schopnosti výzkumu a vývoje „v Číně, pro Čínu“, což napovídá o rostoucím zaměření Volkswagen na asijský trh. Zatím se však nezmínila o plánech na výrobu čipu pro vozidla určená pro trhy jiných zemí.
Odborníci poukazují na to, že tento projekt může mít zásadní dopad na konkurenceschopnost Volkswagen na čínském trhu, kde jsou inovace v oblasti automobilové technologie klíčové pro úspěch. Čipový trh pro automobily se v posledních letech výrazně rozrůstá, a Volkswagen se možná snaží dohnat konkurenci.Chcete využít této příležitosti?