Japonské automobilky Toyota, Honda a Suzuki investují miliardy dolarů do nových výrobních kapacit v Indii, což značí rostoucí význam této země jako výrobního centra. Celková investice Toyoty a Suzuki dosahuje 11 miliard dolarů, přičemž Suzuki plánuje zvýšit svoji výrobu na 4 miliony vozů ročně.
Indie se stává klíčovým trhem pro japonské automobilky, které se snaží snížit svou závislost na Číně. S rostoucími obavami z čínské konkurence a nízkými ziskovými maržemi v Číně se Japonci soustředí na expanze v Indii, kde vládne méně konkurenční prostředí.
Julie Boote, analytik automobilového průmyslu, poznamenává: „Indie je dobrá volba jako náhradní trh za Čínu.“ Tento trend podporuje také indická vláda, která využívá investiční pobídky k přilákání zahraničních výrobců.
Minulý rok dosáhla přímá investice Japonska v indickém dopravním sektoru 294 miliard japonských jenů (přibližně 2 miliardy dolarů), zatímco investice do Číny klesly o 83 %. Tento posun naznačuje důležitost Indie pro japonské automobilky, které plánují do roku 2030 uvést na trh dalších 15 nových modelů, a usilují o podíl na indickém trhu osobních automobilů ve výši 10 %.
Chcete využít této příležitosti?
Indie v posledním fiskálním roce vyrobila téměř 5 milionů osobních automobilů, z nichž 800 000 bylo vyvezeno na zahraniční trhy, což dokazuje její rostoucí výrobní kapacitu. Dále se očekává, že tento trend bude pokračovat díky podpoře vlády a restrikcím vůči čínským automakerům.
Japonské automobilky Toyota, Honda a Suzuki investují miliardy dolarů do nových výrobních kapacit v Indii, což značí rostoucí význam této země jako výrobního centra. Celková investice Toyoty a Suzuki dosahuje 11 miliard dolarů, přičemž Suzuki plánuje zvýšit svoji výrobu na 4 miliony vozů ročně.
Indie se stává klíčovým trhem pro japonské automobilky, které se snaží snížit svou závislost na Číně. S rostoucími obavami z čínské konkurence a nízkými ziskovými maržemi v Číně se Japonci soustředí na expanze v Indii, kde vládne méně konkurenční prostředí.
Julie Boote, analytik automobilového průmyslu, poznamenává: „Indie je dobrá volba jako náhradní trh za Čínu.“ Tento trend podporuje také indická vláda, která využívá investiční pobídky k přilákání zahraničních výrobců.
Minulý rok dosáhla přímá investice Japonska v indickém dopravním sektoru 294 miliard japonských jenů , zatímco investice do Číny klesly o 83 %. Tento posun naznačuje důležitost Indie pro japonské automobilky, které plánují do roku 2030 uvést na trh dalších 15 nových modelů, a usilují o podíl na indickém trhu osobních automobilů ve výši 10 %.Chcete využít této příležitosti?
Indie v posledním fiskálním roce vyrobila téměř 5 milionů osobních automobilů, z nichž 800 000 bylo vyvezeno na zahraniční trhy, což dokazuje její rostoucí výrobní kapacitu. Dále se očekává, že tento trend bude pokračovat díky podpoře vlády a restrikcím vůči čínským automakerům.